Blitzer.de PRO Mod

Blitzer.de PRO Mod APK 4.2.33 [Paid for free]

Update on: 2024-03-02

Blitzer.de PRO Mod is a modified version of Blitzer.de PRO developed by Eifrig Media Gmbh. The difference between mod version and original version is: Paid... You can download latest mod version or original version of Blitzer.de PRO 4.2.22 with HappyMod. HappyMod is the best mod downloader for 100% working mods. Click here to learn how to use HappyMod to download and install all kinds of file types:xapk, bapk, apks...
App nameBlitzer.de PRO Mod APK 4.2.33 [Paid for free]
Version4.2.33
Update on2024-03-02
Size56.09 MB
Mod infoPaid
DeveloperEifrig Media Gmbh
Ringtone DownlaodOne Piece Ringtone
CategoryTravel & Local
Get it on Google PlayBlitzer.de PRO
Download original apkBlitzer.de PRO (18.59 MB)
Other Apps
from this developer
Blitzer.de PRO Mod APK
CamSam PLUS Mod APK
Download Links:

Blitzer.de PRO Mod APK 4.2.33 [Paid for free]

Fast Download (16.2 MB)
Use HappyMod App to get faster download!
Download APK (56.09 MB)
* All mod apks are uploaded by users. If there is any infrigement, please send contact us to remove it.

One Piece Ringtones

Discover 5,000,000+ hot songs for your ringtongs.
Get the app & all FREE!

Open >

# Mod Info

The main advantages / modifications of Blitzer.de PRO Mod APK 4.2.33 [Paid for free]

Paid

# Blitzer.de PRO Mod APK 4.2.33 [Paid for free] Features:

Blitzer.de es comunidad de transporte más grande de Europa con más de 4 millones usuarios activos. Unirse y beneficiarse de los muchos informes regionales sobre Blitzer, accidentes, congestión extremos, los peligros y las obras de construcción .

Girar Blitzer.de mientras se conduce y recibirá automáticamente las últimas noticias en su área en el teléfono inteligente. Conducir es finalmente relajado y más seguro Blitzer.de. Y también ahorrar algo de dinero.

NUEVO - SOS Característica:
Tendremos ahora también en una situación de emergencia, en caso de avería y accidente a un lado. La nueva función proporcionará números importantes y su posición actual para usted. Se le ha brilló? A continuación, le ayudamos con más informa Blitzer. Usted tiene una avería? A continuación, le ayudamos con una línea telefónica gratuita y consulta inicial.

¿Por qué elegir Blitzer.de?

► modo fuera de línea
disponible sin una conexión a Internet (por ejemplo, en el extranjero)
► EDITORIAL DE TRÁFICO
Todos los mensajes revisados ​​antes de ser publicados. Advertencias de radares fijos de la base de datos más grande del mundo "SCDB.info".
► Los controles intuitivos
Sin distracción innecesaria de tráfico, ideal para su uso en el coche. Todas las funciones son fáciles de entender.
► START AUTO
Reconoce Blitzer.de MÁS el perfil Bluetooth en su coche, la aplicación se iniciará automáticamente. Del mismo modo, la aplicación se termina opcionalmente cuando el encendido está apagado.

¿Quieres más potencia? Blitzer.de PLUS ofrece aún más funciones!

► Reproductor Variable
Simplemente Blitzer.de de otro conjunto de aplicaciones (por ejemplo, la navegación)
► el modo de paisaje
simplemente convertir sus teléfonos inteligentes 90 grados para una mejor visión de conjunto
► advertencia congestión
Muestra en las carreteras, la duración de la congestión y la pérdida de tiempo lo
► operación en segundo plano estables
Advertencias durante una llamada o utilizar otras aplicaciones
Soporte ► Bluetooth
Alertas a la radio del coche para enviar (a través del teléfono o la reproducción de audio)
► Mapa y el tráfico
Antes del comienzo de itinerario, ver longitudes de cola y reconocer peligros
► Soporte multi-ventana
Colocación de teléfonos inteligentes de Samsung, Blitzer.de más junto a otra aplicación
► sonriente
Las flechas verdes intercambiados para un Smiley más discreto

CARACTERÍSTICAS DESCRIPCIÓN GENERAL
> [...]
> Mapas de función para mostrar todos los mensajes
> Más de 60.000 cámaras de seguridad de velocidad fija, cámaras de velocidad y luz roja sección controla mundo de SCDB.info con la advertencia tendencial
> Actualizaciones automáticas
> Alarma visual y sonora, la vibración para motociclistas
> Pantalla de cámara de velocidad o el tipo de riesgo, el límite de velocidad y la distancia
> Función de alarma simple
> Modo en línea / fuera de línea para su uso en el extranjero

REQUISITOS DEL SISTEMA
> A partir de Android 2.3
> Acceso a Internet para las actualizaciones en línea (tarifa plana recomendado)
> GPS interno

GRATIS
4,99 € una vez! Sin suscripción, sin cargos ocultos.

Blitzer.de en Facebook
http://www.facebook.com/www.Blitzer.de

Desarrollado por atudo - Su socio fuerte en el transporte
http://www.atudo.de/

# How to download and install Blitzer.de PRO Mod APK 4.2.33 [Paid for free]?

// Option A //

To download Blitzer.de PRO mod from HappyMod.com.
You need enable the option "Unknown Sources".
1. Click on the above link to download Blitzer.de PRO mod APK.
2. Save the file in your device Downloads folder.
3. Now tap on Install and wait for the installation to finish.
4. Once it is done, open the game and start playing it right away.

// Option B //

To download Blitzer.de PRO from HappyMod APP, you can follow this:
1. Open your browser and download the HappyMod APK file from HappyMod.com - the only official website of HappyMod.
2. Open Android Settings and go into Privacy or Security.
3. Tap the option to Allow Unknown Sources and enable it.
4. Go to your Android downloads and tap the APK file.
5. Follow the directions on the screen to install it.
6. Search Blitzer.de PRO in HappyMod App.

# Full Specifications of Blitzer.de PRO Mod APK 4.2.33 [Paid for free]

// Download Information //

Size56.1MB
Version4.2.33
Version Code340
Langaf am ar as az be bg bn bs ca cs da de de-DE el en-AU en-CA en-GB en-IN en-XC es es-419 es-US et eu fa fi fr fr-CA gl gu he hi hr hu hy in is it iw ja ka kk km kn ko ky lo lt lv mk ml mn mr ms my nb ne nl or pa pl pt pt-BR pt-PT ro ru si sk sl sq sr sr-Latn sv sw ta te th tl tr uk ur uz vi zh-CN zh-HK zh-TW zu

More...[+]

// Operation Systems //

PermissionFOREGROUND_SERVICE ACCESS_BACKGROUND_LOCATION ACCESS_FINE_LOCATION BLUETOOTH BLUETOOTH_SCAN BLUETOOTH_CONNECT BLUETOOTH_ADMIN MODIFY_AUDIO_SETTINGS SYSTEM_ALERT_WINDOW VIBRATE READ_PHONE_STATE READ_EXTERNAL_STORAGE POST_NOTIFICATIONS WAKE_LOCK DISABLE_KEYGUARD REQUEST_IGNORE_BATTERY_OPTIMIZATIONS OPPO_COMPONENT_SAFE INTERNET ACCESS_NETWORK_STATE ACCESS_WIFI_STATE ACCESS_COARSE_LOCATION DYNAMIC_RECEIVER_NOT_EXPORTED_PERMISSION
Permission Text OTHER:
OTHER:
Allows applications to connect to paired bluetooth devices.
Allows applications to discover and pair bluetooth devices.
Allows an application to modify global audio settings.
Allows an app to create windows using the type TYPE_SYSTEM_ALERT, shown on top of all other apps.
Allows access to the vibrator.
Allows using PowerManager WakeLocks to keep processor from sleeping or screen from dimming.
Allows applications to disable the keyguard if it is not secure.
Permission an application must hold in order to use ACTION_REQUEST_IGNORE_BATTERY_OPTIMIZATIONS.
Allows applications to open network sockets.
Allows applications to access information about networks.
Allows applications to access information about Wi-Fi networks.
LOCATION:
Allows an app to access precise location.
Allows an app to access approximate location.
PHONE:
Allows read only access to phone state, including the phone number of the device, current cellular network information, the status of any ongoing calls, and a list of any PhoneAccounts registered on the device.
STORAGE:
Allows an application to read from external storage.
Min Sdk23
Min Sdk TxtAndroid 6.0 (M)
Target Sdk33
Target Sdk Txt33
Multi WindowNo
Supports Screenssmall, normal, large, xlarge
CPUarm64-v8a armeabi-v7a x86 x86_64
Open GL Int0
Supports Any DensityYes
Densities120, 160, 240, 320, 480, 640, 65534, 65535

// User Features //

Uses Feature Touchscreen hardware features:
The app uses the Global System for Mobile Communications (GSM) telephony radio system.
Uses Feature Wi-Fi hardware features:
The app uses 802.11 networking (Wi-Fi) features on the device.
Uses Feature The app uses the device's Bluetooth features, usually to communicate with other Bluetooth-enabled devices.#The app uses one or more features on the device for determining location, such as GPS location, network location, or cell location.#The app uses precise location coordinates obtained from a Global Positioning System (GPS) receiver on the device.#The app uses coarse location coordinates obtained from a network-based geolocation system supported on the device.#The app uses the Global System for Mobile Communications (GSM) telephony radio system.#:

// Signature //

Md5579D68614FFB4EB1E7F8F6AD0DDBBF76
SignatureA7B3774480C00C2064EA19F159906241F9F9D225
Sha256AB9E09A265FEBB9CD0AD883E0F2E56D098665237F0B26B6B6C0912CB4A5889A0
Valid FromFri Apr 26 05:42:17 CEST 2019 until: Sun Apr 18 05:42:17 CEST 2049
Serial Number2a9d19b2

// Developer //

# What're users talking about Blitzer.de PRO Mod APK

Download HappyMod to join real time talk with millions of users.

  • User reviews
  • User requests

Write a review for Blitzer.de PRO Mod APK

Rate it:

Average rating out of 36

Submit a review

User reviews (36)

  • D

    @Anonymous   2024-04-14 13:26:48

    From:DE   Device:23108RN04Y   OS:android 13
    funktioniert einwandfrei
  • D

    @Anonymous   2024-04-04 23:05:37

    From:DE   Device:SM-S918B   OS:android 14
    süpper
  • D

    @Anonymous   2024-03-25 03:32:52

    From:DE   Device:SM-A346B   OS:android 14
    good
  • D

    @Anonymous   2024-03-25 03:32:42

    From:DE   Device:SM-A346B   OS:android 14
    good
  • D

    @Anonymous   2024-03-16 17:47:59

    From:DE   Device:2209116AG   OS:android 13
    top?
  • D

    @Anonymous   2024-03-03 16:30:42

    From:DE   Device:motorola edge 30 ultra   OS:android 14
    Lässt sich nicht installieren
  • D

    @Anonymous   2023-11-30 16:07:03

    From:DE   Device:XQ-AT51   OS:android 12
    Top!
  • D

    @Anonymous   2023-11-08 16:55:54

    From:DE   Device:2201123G   OS:android 13
    Funktioniert gut. Premium freigeschaltet
  • D

    @Anonymous   2020-09-20 01:28:54

    From:DE   Device:samsung SM-G960F   OS:android 10
    Es ist momentan perfekt, aber irgendwie höre ich keinen warnton. Baustellen und Blitzer erkennt er aber ich höre keinen akustischen Ton. Die Einstellungen habe ich gechekt
  • More...[+]

Request a latest version of Blitzer.de PRO Mod

If this mod doesn't work, you can send a request to HappyMod community. Users will upload a new mod if they've one.
Send a request

Latest requests related to Blitzer.de PRO

Logo

HappyMod

Best mod downloader
for 100% working mods.

Blitzer.de PRO Mod apk ~ download faster with HappyMod.

Other Versions

Found (7) versions of Blitzer.de PRO Mod

100% working mods + super fast download